handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

maandag 28 mei 2012

Een berg met kantjes en kralen!


Het leuke van een blog is onder andere dat mensen je gaan volgen, ook uit je eigen omgeving. Dit kan leuke verrassingen opleveren. Zo krijg ik nog regelmatig spijkerbroeken en bloesjes die wij recyclen in verschillende artikelen. Nu kreeg ik een HELE zak vol met kantjes! Ooit van oma geweest, je kent zo'n verhaal wel. Deze gaan zeer zeker nog in onze artikelen terug komen! Even door een sopje en weer zo goed als nieuw.

Van vrienden van onze ouders kreeg ik een tijd geleden een doos vol met kralen. Oma was overleden. Echt fantastisch als mensen dan aan je denken en zo'n doos komen brengen.


Zoals je ziet zitten er zelfs kettingen in die half af zijn. Ik heb ze niet uit elkaar gehaald. Misschien verwerk ik ze wel een keer zo ergens in zoals ze nu zijn.

Via deze weg nogmaals bedankt!! :D

Josine

3 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral de kantjes van foto 1 Prachtig, ik zie dat je ook op Facebook te vinden bent, ik ook, ga even bij je kijken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, dat zijn de mooiste kadootjes die je kunt krijgen!
    Zo'n fijn idee ook dat het allemaal nog een tweede (of zoveelste) leven
    krijgt op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad kleine schatkistjes! Lief dat mensen zo aan jullie denken!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen