handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

donderdag 17 oktober 2013

Project in een uur - deel 3

Dit weekeinde had ik een house warming en er is niets leuker dan een iemand verblijden met een zelfgemaakt cadeautje. Dus ik ging aan de slag. ik gebruikte tricot garen, gekocht bij Action, gebruikte breinaald nummer 7 en zetten 12 lussen op. Breide (in ribbels) door tot ik een vierkant had. Bij het wegwerken van de draadjes maakte ik een lus.

Leuk als onderzetter voor bijvoorbeeld een dubbelwandige theepot of als pannenlappen.

Je moet er rekening mee houden dat je per stuk een klein uurtje aan het breien bent. Maar met dik garen schiet het op grote naalden altijd lekker op!

Je kunt nog tot zondag meedoen met onze win actie dus doe nog snel mee als je nog niet hebt meegedaan!

Groetjes,

Josine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten