handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

vrijdag 25 oktober 2013

Herfstgekneuter & Project in een uur - deel 4

Deze herfstachtige dagen vragen nog om een leuk projectje dat niet te veel tijd kost....

Marijne vond tijdens een schooluitstapje kastanjes, daar moesten we natuurlijk wat mee doen. In de buurt stond gelukkig nog een boom om nog wat meer kastanjes te halen. Het idee is heel simpel. Met een lijmpistool heb ik ze op een strokrans geplakt. Op het einde heb ik er wat Pokon bladglans spray overheen gedaan om ze lekker te laten glimmen!
 
Gezellig hoekje toch?

Mijn schoonmoeder kwam nog met een verrassingzak vol met bloembollen en had geen idee wat voor bollen het allemaal waren. Of ik ze wilde hebben? Tuurlijk wel, alle bollen zitten intussen in de grond. Laat het voorjaar straks maar verrassingen brengen in onze nieuwe tuin :-)).
  
Komend weekend ga ik lekker aan de bak voor de Ladiesnight. Wat gaan jullie doen?

Happy weekend!

Liefs van Simone

1 opmerking:

  1. Wat een leuke krans! De paddenstoel is ook enig! Ik ga van het weekend lekker aan de freubel. Met uitzicht op een prachtige hartjesslinger die een mooi plekje kreeg op mijn knutselkamer.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen