handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

donderdag 19 april 2012

Nieuwe artikelen...

Psst.... ik ben er ook nog..... ik zit niet verstopt achter mijn paasboom, die staat alweer op zolder :-).

Nee, er wordt nog flink doorgewerkt, verstopt zat ik dus wel maar achter mijn naaimachine ;-)

Even een update...

Er zijn nu heuse atelier077 draagtassen:


De afgelopen week zijn er nog nieuwe geboorte muziekharten gemaakt:
 

Geld geven is niet langer saai met deze vrolijke en kleurrijke cadeau envelopjes. Achter de voorzijde vind je een geldenvelopje. Behalve geld kun je hierin bijvoorbeeld ook een zelfgemaakte tegoedbon doen, bijvoorbeeld voor een keertje oppassen, een pedicurebehandeling of een etentje.



 Ook hebben we enkele nieuwe producten zoals deze haarknipjes, leuk voor kleine én grote meisjes ;-)



En hippe broches met vrolijke buttons of gehaakte bloemetjes, heel stoer op bijvoorbeeld een spijkerjack!



Voor komende zondag wordt nu nog 65% kans op neerslag gemeld, duimen jullie met ons mee dat het niet uitkomt?

Weer of geen weer, wij hebben er zin in en hopen je te zien in Arnhem!

Groetjes,

Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten