handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zaterdag 24 december 2011

Verjaardagscadeautjes zelf maken.




Zelfgemaakte verjaardagscadeautjes geven blijft leuk. Iets maken wat dicht bij die persoon staat. Iets op maat gemaakt. Voor een vriendin heb ik deze shopper gemaakt. Ongeveer 2 jaar geleden maakte ze een mooie reis door India. Als souvenirtje nam ze twee kussenslopen voor me mee, voor op de bank. Omdat ze erg teer gemaakt zijn lagen ze meer voor de sier naast de bank dan erop. Eigenlijk heel zonde. Dit gaf me het idee om er iets mee te gaan doen. Een tijdje geleden heb ik verschillende soorten spijkerstof gekocht. Heel stug en stevig, perfect voor het maken van een tas. Op de voorkant van de tas heb ik het kussensloopje gestikt. Omdat ik er geen binnenvak in wilde maken maar het wel handig is, heb ik i.p.v. een binnenzak een bijpassend toilettasje gemaakt.

Om het 'bijpassend' te maken heb ik er wat gouden bling bling knopen op gemaakt. Gelukkig was ze heel blij met het cadeautje :D

Fijne feestdagen! Josine.

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi! Ik houd ook zo van Indiastof, maar het is idd zo teer...
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen