handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

vrijdag 20 mei 2016

DO tot DO 13 - 19 mei 2016

Vorige week vertelde ik al dat het weer begint te lopen met de bezichtigingen. De afgelopen week heb ik een aantal bezichtigingen begeleid en ook deze week is er weer interesse getoond. Goed nieuws!

Vrijdagmorgen was ik door mijn uren naar de donderdagmorgen te schuiven lekker vrij en heb ik boodschappen gedaan. Ik ben even in mijn eentje de stad in gegaan voor wat cadeautjes. Geen straf in het zonnetje. Ik kocht ook nog een leuk cadeautje voor mezelf bij Christine van Heerlijck Thuis. Een leuke melamine schaal van Rice.

‘s Middags kwam er een vriendinnetje spelen bij Marijne en mocht ik onverwacht nog de meisjes ophalen bij het dansen bij Moves102. Marijne danst met 3 vriendinnetjes elke week Zumba bij deze dansstudio. Fijn als je even snel iets kunt regelen (Suus onderbrengen, dankjewel oma) en daarmee mensen enorm kunt helpen. Vrijdagavond hebben we nog de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd.

Zaterdag zijn we bij baby Julie op kraamvisite geweest. Verse papa Ruud en mama Ireen doen het prima en Julie is een schatje! ‘s Middags kochten we nog een communiecadeautje voor het vriendinnetje van Marijne en was er een groots moment want Marijne durfde het eindelijk aan om gaatjes te nemen… zie hier het stralende resultaat met dank aan het geduld en doorzettingsvermogen van de dames van Bijoux Helène en natuurlijk de durf van mijn dochter :-).
We bezochten ook nog de Pinksterkermis in ons dorp. Het was koud maar gezellig. Vriendinnetje Vera kwam nog logeren. We keken samen naar het Songfestival en Marijne en Vera gaven steeds een ‘go’ of ‘no-go’ voor de acts. Toen het bijna tijd was voor de puntentelling hielden ze hun ogen niet meer open… zzzzzz
Zondagmorgen was er tijd voor een lekker ontbijtje en hebben we nog sleutelhangers geknutseld. ‘s Middags vierden we de verjaardag van mijn beste vriendin. Altijd erg gezellig. Ze kreeg van mij een Blond Amsterdam snoeppot. Suus was eerst wat bang van de hond maar werd er al snel dikke vrienden mee.

Op maandagmorgen ging ik vroeg mijn nest uit voor kringloopschatten in Horst maar ik heb helemaal niets kunnen vinden. Het kan niet altijd feest zijn zullen we maar zeggen. Daarna ging ik met Marijne naar de kerk om de communiemis bij te wonen van haar klasgenoten. Ze zagen er prachtig uit! ‘s Middags mocht Marijne bij Eefje op het feest komen en dat vond ze super.

Dinsdag was alles back-to-normal dus werden er flink banen gezwommen en er werd weer wat in het huishouden gedaan. ‘s Middags bezochten we nog even snel de kermis. Ook vierden we nog de verjaardag van buurvrouw Ans.

Op woensdag werd er na zoveel dagen vrij te zijn geweest weer gewoon gewerkt…met een conferentie in het vooruitzicht is het lekker druk en vliegt de tijd voorbij.

Donderdag was er weer tijd voor sport (wandelen en zwemmen) en was er een bezichtiging dus ervoor was het spik-en-span tijd en werd alles opgeruimd. Ook naaide ik nog een Alice in Wonderland rokje met glitterelastiek voor Suus dat ik snel nog zal showen.

Geniet van je weekend!

Liefs van Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten