handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zaterdag 28 mei 2016

DO tot DO 20 - 26 mei 2016

Op vrijdag was de tweede bezichtiging van de woning in Blerick waar we ons oog op hebben laten vallen. Er blijkt toch meer werk en geld in te gaan zitten dan ik in eerste instantie hoopte wat erg jammer is….

Zaterdag stond er een leuke shoppingtrip met mijn beste vriendin Sandra op de planning naar de Esprit Outlet. Je kunt zien dat mijn tas goed gevuld weer mee naar huis ging.
Ik kocht er ook een nieuw spijkerjack dat ik op zondag, toen het toch graftakkenweer was, opvrolijkte met leuke kwastjes om het een leuke zomerse Ibiza look te geven.
Op zondag bakten we ook nog lekker chocolate chip cookies… mmm Op maandag werd er gewoon gewerkt en werden er ‘s avonds weer wat toeren gehaakt aan de CAL 2016.

Op dinsdag was ik vrij en mocht ik ‘s middags bij BSO Zoef helpen om een creatieve activiteit te begeleiden. Samen met een leidster heb ik met 10 kinderen een memobord gemaakt van een canvas doek en stof of een oud kledingstuk. Het was flink aanpoten om het op tijd af te krijgen maar de eindresultaten mochten er zeker zijn. Ik vond het erg leuk om mee te helpen.
Woensdag had de school van Marijne een studiedag, een goede reden om dan ook maar een snipperdag te nemen en met Peter, Imke en alle kids naar de Efteling te gaan. We waren niet de enigen van school met dit idee maar het mocht de pret niet drukken. Eerst gingen we naar het Sprookjesbos onder licht morren van Marijne en Vera. Stiekem vonden ze het toch wel leuk. Hoogtepunt was natuurlijk het voeren van de duiven bij de Kikkerkoning. Daarna werd het tijd voor wat meer actie.
Peter en ik gingen in de Baron1898, de nieuwste attractie van de Efteling. We hadden niet door dat we in de rij stonden voor de voorste rij, oeps. Het was supertof uiteindelijk maar als je dan daar boven hangt over de rand en 30 meter de diepte inkijkt, brrrrr….Ook gingen we in De Halve Maen, de Python, Joris en de Draak, de Bobbaan, de Vliegende Hollander en Vogel Rok. De kleine Suus en Rens vonden de olditmer autootjes en de Polka Marina geweldig en keken hun ogen uit in Droomvlucht en het Carnaval Festival. Aan het einde van de dag hebben we nog de show van Raveleijn gezien. Met gevulde buik, enkele souvenirtjes en uitgetelde kinderen gingen we tegen 7 uur terug naar Venlo. Het was een leuke dag, vooral omdat het niet erg druk was.

Geniet van je weekend!

Liefs van Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten