handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zondag 24 november 2013

Onze Etsy shop is open..... 24/7

De afgelopen week zijn er enkele artikelen toegevoegd aan onze Etsy shop:

Dit fantastische stoffen patchwork schilderijtje voor € 35,00:

Mijn favoriete theepot onderzetters voor € 15,00:
 
  Een schattig etuitje/toilettasje met vintage knopen voor € 12,50:
Hartslingers met 11 hartjes voor € 20,00:
Leuke sleutel-/tashangers voor € 6,50:
 

Denk erom, december komt er bijna aan. Mis je nog een leuk cadeautje? Er is genoeg leuks om uit te kiezen dus sla je slag :-))

Liefs van Simone

2 opmerkingen:

  1. Hoi Josine en Simone!

    Via via ben ik op jullie blog terecht gekomen en bij toeval zag ik dat jullie uit Venlo komen! Ik ook!!
    Ik zag dat jullie bij Leurs hebben gestaan, als ik dat geweten had, was ik zeker even komen kijken want wat hebben jullie leuke spulletjes zeg!!

    Nou ik ga weer even verder snuffelen op jullie blog en webwinkel!

    Groetjes Willeke
    www.stijlbijwilleke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen