handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

donderdag 28 februari 2013

Daar is ze dan!!

Een weekje geleden schreef ik nog over de laatste loodjes... niet helemaal vermoedende dat het op dat moment al écht de laatste loodjes waren :-)) 

Vrijdagavond begon de onrust in mijn buik en op zaterdagmorgen om 07.23 uur is onze Suus geboren! 

Alles is heel goed gegaan, de bevalling is snel en voorspoedig verlopen en ik ben nu volop aan het genieten van de kraamtijd en ons grote kleine cadeautje :-))
Hier zie je nog haar geboortekaartje....

Ook grote zus Marijne is helemaal in haar element met Suus en zo trots als een pauw!
Natuurlijk waren we nog creatief geweest de laatste tijd. Zo maakte tante Josine ;-) een mooie geboorteslinger....

En een geboortevlag....hij was nog niet af en Josine was zo lief om hem voor me te maken :-))


De geboortevogel in Pip studio stijl maakte ik zelf.

Ik ga even lekker verder met genieten! Tot snel!

Groetjes,

Simone

9 opmerkingen:

  1. Oooh wat een plaaatje! :) zo lief!
    Van harte gefeliciteerd en veel genieten komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, gefeliciteerd met jullie nieuwe wonder!
    Wat kijkt ze enorm wijs! Heel fijn dat alles goed is gegaan...
    Geniet lekker verder, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Simone, wat een geweldig lief popje!
    Van harte gefeliciteerd en lekker genieten.
    Mooi geboortekaartje zeg (kon het ook nog lezen als Friezin, haha)

    Fijne kraamtijd,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een prachtig meisje..ook zo samen met haar grote trotse zus..*smelt*, mooie naam én fantastische welkom dingen! Suus treft het...gefeliciteerd met haar geboorte..een hele fijne en bijzondere kraamtijd toegewenst en laat je ook zelf lekker verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suus, wat een leuke naam! En wat een mooi kindje! En een lieve grote zus, die worden nog de beste vriendinnen :) Dikke proficiat, veel genieten nu! Ik vind de "fibberwari" op het kaartje ook echt heeeel schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel allemaal voor jullie lieve felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je mooie meisje! Nu lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het eerste wat in mij opkwam was ook: wat een lief popje!! Wat een geluk zo'n mooi en gezond meisje! Van harte gefeliciteerd en een heerlijke kraamtijd toegewenst!
    Lieve groet,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk: wat duurt dat toch lang voordat die kleine komt. Blader ik op jullie blog, zie ik dat jullie meisje al geboren is... Ik heb het blogbericht helemaal gemist... Toch nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Wat een mooie naam heeft ze. Het geboortekaartje vind ik ook enig. Leuk zo in het Venloos. Geniet ervan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen