handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zaterdag 25 februari 2012

Welkom Dana!


Het jongste zusje van mijn vriend is de 13e bevallen van een prachtige dochter Dana!
Ze durfde het bijna niet te vragen maar wilde dolgraag een quiltje hebben als kraamcadeau.
Speciaal voor deze gelegenheid heb ik de mooiste stofjes bij elkaar gezocht en deze quilt voor haar gemaakt. Om het cadeautje te personaliseren heb ik haar naam en geboorte datum er op geborduurd.



Ik wens 't jonge gezinnetje heel veel geluk!!!!

 
Josine

4 opmerkingen:

  1. Wow, dit is wel een heel gaaf cadeau! Ik ben ook zo dol op quilts, maar ik geloof dat ik dit niet voor mekaar krijg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauuuw wat een prachtige Quilt en wat een leuk idee kaam-kado Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! en met veel liefde gemaakt. Dana kan zich zeer welkom voelen :)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch ongelofelijk dat ik deze blog nu pas voor het eerst lees...
    Wij waren ongelofelijk blij met dit ontzettend mooie en persoonlijke kado!!! Inderdaad met veel liefde gemaakt en dat is er ook wel aan af te zien!
    Ik kan jullie vertellen dat de quilt al heel dankbaar gebruikt is geworden voor verschillende doeleinden!
    SUPER BEDANKT TANTE JOSINE! EN OOM MICHIEL NATUURLIJK OOK!

    Liefs Maartje en Dana uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen